Zamówienia dostarcza firma kurierska DPD .
Koszt transportu dla zamówień o wartości powyżej 900 zł realizowanych na terenie Polski pokrywa firma UCLIN. W pozostałych przypadkach do wartości zamówienia należy doliczyć w zależności od formy płatności:
kurier DPD Standard- dla płatności z góry: przelewem, PAYU,, TWISTO, PAYPO, etc.
• przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze • przesyłki pobraniowe można opłacić gotówką, kartą płatniczą oraz Blikiem • powiadomienie e-mail/SMS • możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu lub miejsca doręczenia, przekierowanie do punktu odbioru DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station, do bezpiecznego miejsca lub do sąsiada • historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00
kurier DPD Pobranie - dla płatności gotówką przy odbiorze
• przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze • przesyłki pobraniowe można opłacić gotówką, kartą płatniczą oraz Blikiem • powiadomienie e-mail/SMS • możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu lub miejsca doręczenia, przekierowanie do punktu odbioru DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station, do bezpiecznego miejsca lub do sąsiada • historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00
DPD PickUp - płątność z góry odbiór z paczkomatu DPD
• szeroka dostępność punktów DPD Pickup oraz automatów paczkowych DPD Pickup Station • przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze • powiadomienie e-mail/SMS • możliwość interaktywnego zarządzania procesem dostawy na mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji DPD Mobile, m.in. zmiana terminu doręczenia • czas na odbiór przesyłki w punkcie DPD Pickup/ /automacie paczkowym DPD Pickup Station: 3 dni robocze • historia przesyłki dostępna na stronie: dpd.com.pl po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu „Gdzie jest moja paczka?” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta DPD pod numerem telefonu 22 577 55 55, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 14:00
Uwaga: powyższe koszy transportu obowiązują na terenie Polski. Możliwa jest wysyłka towaru za granicę. Wówczas koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie w zależności od kraju - prosimy o kontakt mailowy z uclin@op.pl
Zamówienia realizowane są w ciągu 24 h. W przypadku braku towaru na stanie - klient zostanie poinformowany mailowo o przewidywanym czasie realizacji.