Zwracany towar, o ile podlega on zwrotowi na zasadzie odstąpienia od umowy (bielizna, majtki sensoryczne, ksotiumy i piżamy nie podlegają zwrotom po dopakowaniu) winien być zwrócony do nas w nienaruszonym stanie tzn. z oryginalnymi metkami i opakowaniem zapapakowany w odpowiedni karton tak, aby wrócił do nas w stanie niepogorszonym.
W przypadku zniszczenia Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu i należy liczyć się z tym, że zwrot pieniędzy może zostać pomniejszony o wycenioną utratę wartości przedmiotu.
Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Możesz,także nadać do nas paczkę samodzielnie
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Powiadomienie
Poinformuj nas mailowo na adres uclin@op.pl o zamiarze dokonania zwrotu lub o swojej reklamacji
2. Formularz zwrotu/reklamacji
Pobierz i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, numer zamówienia, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nr rachunku bankowego, na który mamy dokonać zwrotu
3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz gratisami i kopią faktury zakupu.
4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
UCLIN Paweł Niedziałek
Al. Niepodegłości 74A/27
02-626Warszawa
tel. 508310393
5. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Upewnij się czy zwracany produkt podlega prawu zwrotu (bielizna po odpakowaniu nie podlega zwrotom) . Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na swój koszt na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami ze wszystkimi jego akcesoriami oraz gratisami oraz dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura).
Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni.
UCLIN Paweł Niedziałek
Al. Niepodległości 74A/27
02-626 Warzawa
tel. 508310393